TONITE IS THE NITE ?

HIUW HIUW. 


APA JENIS TAJUK ENTRY TU?

LANTAK

exhausted beby exhausted.

menaiki tangga yang megah itu di malam hari. Untuk apakah? Ha, MALAM KEBUDAYAAN la.

First first first of all la kan, nih nak cakap nih,

NICE JOB LA KORANG. THUMBS UP ;)
Weyh, aku jeles ler tengok orang-orang tu menari. Rasa macam nak naik je pentas tu menunjukkan kebolehan aku yang tak berapa tuh. EH. Ini bukan perasan sorang k.



Sorry to say k sorry to say (ayat filem BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG), sepatut nya, SEPATUTNYA la kan, aku pun perform malam nih. Zapin + Tarian Arab. HMM Tapi kan Tapi kan, last minute group aku tarik diri.

*ok sedih kejap. lap air mata sikit.

Tapi aku sokong group lain tuh. Walaupun aku meleleh air liur, sampai mengigau malam nak perform punya pasal. Paling menyedihkan, step tarian tu dah siap ok. Sorry to say k sorry to say. Memang sedih sangat.

*sekali lagi lap air mata yang meleleh bak air terjun sekayu nih. hmm

Zapin, Inang, Joget dah jadi makanan aku untuk penuhkan markah koko sejak aku Form 3 lagi. Alhamdulillah dimurahkan rezeki dapat pulak join group Kebudayaan Negeri Pahang + Group Tarian event event yang berbayar. cewah. *muka bangga* Eh tak lah. Tak bangga pun. Dosa tahu tak bangga bangga nih. Haha. Kalau dulu, sekali show, boleh la kumpul RM120. Seminggu 2 show at least. So kira sendiri. haha.

Ok sekarang dah dapat rasa macam mana aku rasa bila tak dapat join Malam Kebudayaan malam ni? With no reason, diaorang nak tarik diri. Tak pelah, time degree nanti aku cuba nasib lagi. HAHA. Nak jugak join!

Ok foooine.

STOP SAMPAI DI SINI OK. Tak larat nak lap air mata dah. Hati nih bagai ditusuk tusuk tahu. Hahah ok over lagi.

Ha,  ha, satu cerita lagi untuk malam nih. Rahsia kita kita jer tau. Jangan bagitahu mak aku.

Semalam kan

Semalam

Semalam

Ha, semalam kan

Untuk pertama kali kan

Aku kan

OVERNITE.

Hiuw hiuw. Ok lame giler cerita aku.Tak hebat pun tapi suka hati aku lah kan nak cerita.

Ala, not bad la overnite for the first time. Mungkin masa kot tak sesuai sebab hari ni aku ada kelas. Dan dan dan terpaksa skip kelas sebab mengantuk sangat. That was cool enough baby!

Emm cerita JOURNEY 2 tu macam macam. Naah. Tak best bagi aku. The rock tu macam budak kecik je perangai. Di alam fantasi. Hoyeah

Oh ya, tu je ke untuk malam nih?

Malas dah nak menaip. Saja nak melepas kan sedih di hati .MUNGKIN.


*gambar malam kebudayaan akan di upload kemudian ok . boleh? atototot

ASSALAMUALAIKUM.


No comments:

Post a Comment