NOCHE DE AMOR

Eh eh hye awak awak.

Hari nih titew wajin nak update belog sebab titew ade banyak masa lapang walaupun titew tahu yang sebenarnya titew manyak kejew. *menyampah*

Ok la menyampah dengan aku kan. Hiuw hiuw tak kesah pong. Ok la hari nih rajin sikit nak update belog. EKSAITOD! EKSITOD! *excited sebenarnya* hiuw

Ha, semalam kan, semalam kan 29 Januari kan, semalam kan, aku pergi dinner asasi. Hoyeh. 
Best ke? em em boleh la, nak bergaya pergi la. Hehe. Dinner asasi engineering gabung dengan asasi sains. 


A NIGHT FULL WITH GLAMOROUS. I LOOOOIKE

Nampak semua bergaya jer. Hamboi hamboi, pergi kelas nampak biase jer, bila dah pergi dinner, ha, tu dia mai dah mai dah mak datin tu. Eh ni bukan mengata diri sendiri. Ni mengata orang lain. *jujur aje*

BIRU PUTIH HITAM ----> ELEGANT OASIS . Ala, yang macam arab-arab tu la. Haish apo nih tu pun tak tahu. Yang tema padang pasir cenggini la aku suka ni. Sebab tu beria nau nak perginya. Wakil kelas la katakan. Ha, dahtu semua tak nak pergi, biar aku je la yang pergi sorang-sorang. hiuw hiuw bukan sorang, berdua. Hehe.

Pening-pening nak cari dress nak pergi dinner. Ala, jujur je la, ni first time aku pergi dinner. *sedih-sedih*. Eleh, nak cakap aku tipu lewtuw. Betul la, first time! *marah tiba-tiba* Semua dress rasa tak lawa. Last minit beli, sehari sebelum dinner. Sewa kereta dari puncak alam, drive sampai la ke Time Square. Lepas tu pergi pulak downtown jap. Sanggup tahu. Nak puas kan hati punya pasal. *tapi bukan aku drive, mekda yang drive*

 
tumpang lalu jap, nak selit gambau bespreng aku ni. hiuw hiuw



Mana boleh pergi dinner setahun sekali pakai macam nak pergi kelas je kan. I pun nak glamour you allz. U ingat u sorang jew? Naah. I nak kalahkan u ok. I dah aim crown best dress tu. HAHA. Padahal tak dapat pong. OK foiiine.  *cakap la pape pong*

Ok lah malas nak cite panjang , nanti bertambah menyampah la korang dekat aku nih. hiuw hiuw. *ayat sedih*.

Ucapan penghargaan ini di tujukan khas buat orang yang kat gambar kat atas tu, siti nur ariffah alyaa. Yang sanggup teman aku pergi cari dress last minit. oh ya, die sangat fashionable. i thanked to her. hiuww. Eh jie pun sama, pandai korang pilihkan. Eh tak lupa la kepada jong yang sanggup hantar dan angkut aku balik palam. Baiknya abang sayew tuw. euww. Haha. *eh, abang ke?*

tu die khaira <3 i love her dress :)








yeah tu dia baim wong wong wong :)




nia :)


gambar selalu tipu ! selalu nampak gemok !


mekda dan zaty :)


gambar ni tak jelas. sorry :)


K lah, tu jer kot. Malas dah nak upload gambar. Internet lembab. Hiuw hiuw. Untungla orang yang pergi dengan couple mereka. Aku sorang-sorang oun ok je.

Nice moment. Once a lifetime.Gonna miss that nite :)

bye ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment