tangan gatal nak menaip

tiba-tiba rasa nak menaip before tidur nih. haish esok dah la kelas pagi kan. nak sahur lagi. tapi aku dah makan tadi.

dah. dah. aku bukan nak cerita yang tuh. aku nak bagi tau yang aku sedih sangat nih boleh tak. masalah banyak., banyak masalah. jerawat pun dah mula membiak kat muka aku nih.


aku tak sangka, kawan aku sendiri cakap buruk pasal aku. ape salah aku kat dia. ok, aku tak pernah cari pasal dengan die pun sebenarnya. ;erk, aku rasa lah. aku respect dia sebab dia budak sekolah agama kan. mesti baik punya. haish. lagi teruk dari aku gamaknya. =='








mama mara lagi ke kat aku? sorry mama. rasa bersalah sangat walaupun aku rasa tu benda kecik je. tak perlu lah aku cerita kat sini kan. tau tau sebenarnya aku da buat silap besar. ok, aku dah menyesal.!


bosannya la hidup kan. asyik rotate menda  yang same je.

ok ok, aku tak tau nak merepek ape dah. rasa macam nak tidur sangat-sangat.

No comments:

Post a Comment