SELAMAT HARI RAYA!

#selamat hari raya! *perutKenyangSangatNih tapi still bersemangat nak update blog nih.

eh eh, selamat hari raya tau tau tau. MAAF ZAHIR JER. batin tak dek kaaaan. heee.. tahun nih beraya kat kampung. tahun lepas kat kuantan jer. :( sobz sobz. ok ok fine tahun nih balas dendam raya dekat Machang, Kelate. tanoh tupoh nyo daroh hambo. haha. #buruksangatdengar

syok gilos raya! even tak cukup satu lagi family kan. tapi still best wa cakap sama lu. hee.
malam raya masing-masing da membz kan diri sendiri. huu. pagi-pagi aku dah buat lemang dengan my lovely daddy. mama buat kerja memotong, mak sedara beli barang, nenek menunjukkan kepakaran memasak die tuh. #mulut tak behenti membebel. ok ok sorry nek

tu dia. lemang pak nal.
siyes siyes, lemang sedap woo. tengok la sape yang buat kaan. ehem ehem.
malam lak, kecoh dengan bunga api. fuhhhh. meriah. teringin sangat nak main , nanti mak aku cakap aku giler pulak kan. macam budak kecik je main, huu #aku memang kecik lagi la!!!


sumpah cantik giler bunga api nih
tido malam ramai-ramai. fuh penuh ruang tamu nenek aku. +sejuk gilerrr. yang paling bengang, aku tak dapat selimut. aku SORANG JER. haish. nasib sok raya.

yang paling lambat bangun, aku,
yang paling lambat mandi, aku
yang paling lambat bersiap, aku
kesah ape aku. huuu
selamat hari raya. huuuu

ok, dah pakai cantik-cantik, makeup lawa-lawa, dah tiba la saat menitiskan air mata kaaaan.
tak nak kasi eye liner rosak, aku tahan jer nangis. hee. tapi tak mampu. UUWAAAA!!

makanan: lontong + satay arnab dan biri-biri+ BBQ+ rendang+ nasi impit. ok, aku tibai jer semua. BALAS DENDAM WOO

one big family :)
the only boy





ok ok. tu jelah kot kaaaaan. sekali lagi, SELAMAT HARI RAYA SEMUAAAA. 

i miss you hazree azmir, tunggu saya balik kuantan ok

No comments:

Post a Comment